Organimi: Organizasyon Şeması Oluşturmayı Basitleştirin
Organimi, kolaylıkla organizasyon şemaları oluşturmanıza, düzenlemenize, yazdırmanıza ve paylaşmanıza olanak sağlayan bulut tabanlı bir çözüm sunar. İş yeri yapınızı optimize etmeniz veya verimsiz haritalama araçlarından bıktıysanız, Organimi, basitlik ve işlevsellikte mükemmel olan özel olarak tasarlanmış bir org şema yazılımı sunar.
Organimi ile mevcut şablonları kullanarak veya sıfırdan başlayarak hızlı bir şekilde organizasyon şemaları oluşturabilirsiniz. Microsoft ActiveDirectory, Microsoft Office 365 ve Gsuite gibi büyük platformlarla entegrasyon sorunsuzdur. Paylaşım seçenekleri arasında genel URL bağlantıları, özel e-posta davetiyeleri veya web sitesine gömme bulunur. Toplantılar için PDF veya PNG olarak dışa aktarın, çeşitli kağıt boyutlarında yazdırın ve metin ve resimlerle rol kartlarını özelleştirin. Akıllı Şema Açıklaması, Renk Kodlama, Sürükle ve Bırak ve LinkedIn profil bağlantıları gibi özellikler, şema deneyimini geliştirir.