Organimi: Basit ve Etkili Organizasyon Şemaları
Organimi, kullanıcıların organizasyon yapısını kolayca oluşturabilmesi için tasarlanmış bulut tabanlı bir yazılımdır. Program, mevcut şablonlardan veya sıfırdan organizasyon şeması oluşturma imkanı sunar. Microsoft ActiveDirectory, Office 365 ve Gsuite ile entegrasyon yapabilen Organimi, CSV veya Excel çıktısı veren sistemlerle de uyumlu çalışır. Kullanıcılar, şemalarını kamuya açık bağlantılarla paylaşabilir ya da özel e-posta davetleriyle başkalarıyla paylaşabilirler.
Ayrıca, Organimi kullanıcıların şemalarını PDF veya PNG formatında dışa aktarmalarına ve 60 farklı kağıt boyutunda yazdırmalarına olanak tanır. Özelleştirilmiş alanlar, fotoğraf ekleme ve akıllı şemalar ile kullanıcılar organizasyon yapısını daha görsel ve anlaşılır hale getirebilir. Renk kodlama ve sürükle-bırak özellikleri ile kullanıcılar, organizasyon şemasını istedikleri gibi düzenleyebilir ve LinkedIn profillerini role kartlarına bağlayarak etkileşimi artırabilirler.